Value Adding Resource Consumption as Perceived by a Client: A Case Study

Examensarbete för masterexamen

Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12380/128312
Download file(s):
File Description SizeFormat 
128312.pdfFulltext2.17 MBAdobe PDFView/Open
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorChristiansen, Fredrik
dc.contributor.departmentChalmers tekniska högskola / Institutionen för bygg- och miljötekniksv
dc.contributor.departmentChalmers University of Technology / Department of Civil and Environmental Engineeringen
dc.date.accessioned2019-07-03T12:27:46Z-
dc.date.available2019-07-03T12:27:46Z-
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12380/128312-
dc.language.isoeng
dc.relation.ispartofseriesExamensarbete - Institutionen för bygg- och miljöteknik, Chalmers tekniska högskola : 2010:119
dc.setspec.uppsokTechnology
dc.subjectSamhällsbyggnadsteknik
dc.subjectCivil Engineering
dc.titleValue Adding Resource Consumption as Perceived by a Client: A Case Study
dc.type.degreeExamensarbete för masterexamensv
dc.type.degreeMaster Thesisen
dc.type.uppsokH
Collection:Examensarbeten för masterexamen // Master Theses



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.