Goods allocation strategies to increase the customer service level at H&M online, utilizing a warehouse network

Examensarbete för masterexamen

Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: https://hdl.handle.net/20.500.12380/143150
Ladda ner:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
143150.pdfFulltext6.52 MBAdobe PDFVisa
Typ: Examensarbete för masterexamen
Master Thesis
Titel: Goods allocation strategies to increase the customer service level at H&M online, utilizing a warehouse network
Författare: Johanna, Creutz
Hurtig, Viktoria
Nyckelord: Transport;Industriell teknik och ekonomi;Transport;Industrial engineering and economy
Utgivningsdatum: 2011
Utgivare: Chalmers tekniska högskola / Institutionen för teknikens ekonomi och organisation
Chalmers University of Technology / Department of Technology Management and Economics
Serie/rapport nr.: Master thesis. E - Department of Technology Management and Economics, Chalmers University of Technology, Göteborg, Sweden : E2011:027
URI: https://hdl.handle.net/20.500.12380/143150
Samling:Examensarbeten för masterexamen // Master Theses



Materialet i Chalmers öppna arkiv är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!