Geographical Expansion in IT Companies, A Case Study of Internal Factors and Development of a Strategy

Examensarbete för masterexamen

Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: https://hdl.handle.net/20.500.12380/150542
Ladda ner:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
150542.pdfFulltext2.17 MBAdobe PDFVisa
Typ: Examensarbete för masterexamen
Master Thesis
Titel: Geographical Expansion in IT Companies, A Case Study of Internal Factors and Development of a Strategy
Författare: Berglund, Emma
Nilsson, Elisabeth
Nyckelord: Innovation och entreprenörskap (nyttiggörande);Industriell organisation, administration och ekonomi;Innovation & Entrepreneurship;Industrial organisation, administration and economics
Utgivningsdatum: 2011
Utgivare: Chalmers tekniska högskola / Institutionen för teknikens ekonomi och organisation
Chalmers University of Technology / Department of Technology Management and Economics
Serie/rapport nr.: Master thesis. E - Department of Technology Management and Economics, Chalmers University of Technology, Göteborg, Sweden : E 2011:110
URI: https://hdl.handle.net/20.500.12380/150542
Samling:Examensarbeten för masterexamen // Master Theses



Materialet i Chalmers öppna arkiv är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!