Vad är det som gör att kunder ändrar preferens och lojalitet från ett företag till ett annat

Examensarbete för masterexamen

Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12380/19497
Download file(s):
File Description SizeFormat 
19497.pdfFulltext2.21 MBAdobe PDFView/Open
Type: Examensarbete för masterexamen
Master Thesis
Title: Vad är det som gör att kunder ändrar preferens och lojalitet från ett företag till ett annat
Authors: Eriksson, Håkan
Keywords: Samhällsbyggnadsteknik;Civil Engineering
Issue Date: 2005
Publisher: Chalmers tekniska högskola / Institutionen för bygg- och miljöteknik
Chalmers University of Technology / Department of Civil and Environmental Engineering
Series/Report no.: Examensarbete - Institutionen för bygg- och miljöteknik, Chalmers tekniska högskola : 2005:120
URI: https://hdl.handle.net/20.500.12380/19497
Collection:Examensarbeten för masterexamen // Master Theses



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.