Branding and Control Activities for Differentiating Generic Products. A study of 30 brands’ most common activities

Examensarbete för masterexamen

Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: https://hdl.handle.net/20.500.12380/242650
Ladda ner:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
242650.pdfFulltext3.21 MBAdobe PDFVisa
Typ: Examensarbete för masterexamen
Master Thesis
Titel: Branding and Control Activities for Differentiating Generic Products. A study of 30 brands’ most common activities
Författare: Dahlgren Nurman, Erica
Nyckelord: Innovation och entreprenörskap (nyttiggörande);Övrig industriell teknik och ekonomi;Innovation & Entrepreneurship;Other industrial engineering and economics
Utgivningsdatum: 2016
Utgivare: Chalmers tekniska högskola / Institutionen för teknikens ekonomi och organisation
Chalmers University of Technology / Department of Technology Management and Economics
Serie/rapport nr.: Master thesis. E - Department of Technology Management and Economics, Chalmers University of Technology, Göteborg, Sweden : 2016:100
URI: https://hdl.handle.net/20.500.12380/242650
Samling:Examensarbeten för masterexamen // Master Theses



Materialet i Chalmers öppna arkiv är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!