Understanding customer value in a market of change

Examensarbete för kandidatexamen

Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12380/237502
Download file(s):
File Description SizeFormat 
237502.pdfFulltext2.77 MBAdobe PDFView/Open
Type: Examensarbete för kandidatexamen
Bachelor Thesis
Title: Understanding customer value in a market of change
Authors: Andreasson, Susanne
Broek, Matilda van den
Eriksson, Caroline
Karlsson, Mattias
Malmberg, Johan
Nybonn, Alexander
Keywords: Innovation och entreprenörskap (nyttiggörande);Industriell teknik och ekonomi;Innovation & Entrepreneurship;Industrial engineering and economy
Issue Date: 2016
Publisher: Chalmers tekniska högskola / Institutionen för teknikens ekonomi och organisation
Chalmers University of Technology / Department of Technology Management and Economics
Series/Report no.: Kandidatarbeten Teknikens ekonomi och organisation : TEKX04-16-06
URI: https://hdl.handle.net/20.500.12380/237502
Collection:Examensarbeten för kandidatexamen // Bachelor Theses



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.